Τετάρτη 30 Απριλίου 2008

Ίσως κάτι να θέλει να μου πει…


Από τον Οκτώβριο του 2007 που «μπήκαμε» στο κλειστό, άρχισε και το λεγόμενο «Target Panic». Έτσι μέσα σε μια μέρα, ένα Click και όλα αλλάζουν. Μέχρι τότε απλά το είχα ακούσει για κάποιους ότι «φοβούνται» το κίτρινο και τίποτα άλλο. Αυτό όμως δεν είχε σχέση με το κίτρινο… ήταν άλλο πράγμα. Μετά, ανάλυση στην ανάλυση, διάβασμα, άρθρα, forums, «γνωστικές θεραπείες», πλήθος από ασκήσεις αλλά μια έρχεται μια φεύγει χωρίς λόγο και αιτία. Προσπαθώ να ακούσω το σώμα μου, το τι πραγματικά θέλει. Θέλει να μου πει κάτι; Ίσως; Μα, να μην δαμάζεται; Ίσως όχι αυτή την στιγμή… Θα το απολαύσω λοιπόν και αυτό, να δω τι θα γίνει… όπως ο λαός μας λέγει για τον «βιασμό». Ίσως είναι ο δρόμος της εξέλιξης...

Το «αυτό» ξέρει…!!! όπως έλεγε και ο διδάσκαλος στο βιβλίο του Ζεν.

- Καλή επιτυχία στον αγώνα του Σαββατοκύριακου με Ολυμπιακό Γύρο, που θα διεξαχθεί στο "γήπεδο" της Δεκέλειας 3-4 Μαϊου 2008.

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Μήπως έχεις μάθει και το πρόγραμμα για τον αγώνα του Σαββατοκύριακου;

Ανώνυμος είπε...

Ηλια μου επιτρεπεις ε?
Σαββατο 9:00 το πρωι ελεγχος εξοπλισμου ολες οι κατηγοριες και την Κυριακη Ολ.Γυρος.
Κι εγω με sms εμαθα αυτα τα λιγα