Παρασκευή 8 Αυγούστου 2008

Μηνύματα από κορυφαίους τοξότες για τους Ολυμπιακούς αγώνες

Σήμερα, η τελετή έναρξης των Ολυμπιακών αγώνων 2008 του Πεκίνου. Μην χάσετε το μοναδικό υπερθέαμα στην "Φωλιά του Πουλιού" σήμερα στις 14:45 ώρα Ελλάδος, από την Νέα Ελληνική Τηλεόραση (ΝΕΤ)
-
-
Park Sung-Hyun - Κορέα

" Ελπίζω κάθε θεατής να αισθανθεί τον ενθουσιασμό ! "



Ήταν ένας μακρύς δρόμος για μένα, για να είμαι έτοιμη στους Ολυμπιακούς Αγώνες. Πιστεύω ότι η Κορεάτικη διαδικασία επιλογής για τους Ολυμπιακούς αγώνες, είναι η πιο περίπλοκη από όλες τις χώρες. Η διαδικασία ξεκίνησε τον Μαρτίο του 2007 και οκτώ τοξότες επιλέχτηκαν τον περασμένο Νοέμβριο. Κατόπιν, επιλέξαμε τους τέσσερις τελικούς τοξότες τον Απριλίο του 2008. Τέλος, τον Μαΐο του 2008, επιλέχτηκαν οι τρεις καλύτεροι. Ήταν μια μακριά και σκληρή πορεία. Οι διαδικασίες επιλογής, εφαρμόστηκαν σε όλους τους αθλητές, συμπεριλαμβανομένου και εμένα, παρόλο που είχα την εμπειρία στους τελευταίους Ολυμπιακούς Αγώνες. Πιστεύω ότι και οι άλλοι πέντε τοξότες που απέτυχαν στην επιλογή, θα ήταν σε θέση να επιτύχουν πολύ καλά αποτελέσματα σε αυτούς τους Ολυμπιακούς αγώνες. Αισθάνομαι πολύ τυχερή, που έχω τη δυνατότητα να υπερασπίσω τον Ολυμπιακό τίτλο μου στους Ολυμπιακούς αγώνες του Πεκίνου. Όλοι οι τοξότες θα αντιμετωπίσουν τις ίδιες περιστάσεις στο ολυμπιακό στάδιο του Πεκίνου. Δεν σκέφτομαι ότι το στάδιο θα είναι ένα πλεονέκτημα ή ένα μειονέκτημα στο καθένα. Εντούτοις, είχα την εμπειρία του γεγονότος, στο περσινό Test Event και θεωρώ ότι, οι θέσεις των θεατών είναι πολύ κλειστές ως προς τους τοξότες. Σκέφτομαι ότι οι τοξότες θα πρέπει να είναι έτοιμοι και τεχνικά και ψυχολογικά, ώστε να μπορέσουν να κερδίσουν. Στην Αθήνα στους Ολυμπιακούς του 2004, ήταν η πρώτη ευκαιρία μου να συμμετέχω σε Ολυμπιακούς Αγώνες και βρισκόμουν σε πολύ καλή κατάσταση. Μπορώ να πω ότι με «ανέβασε πολύ» το Παναθηναϊκό στάδιο. Όποτε σκέφτομαι την Αθήνα, αισθάνομαι την ανησυχία αυτών των στιγμών. Εντούτοις, η ένταση είχε θετικές επιπτώσεις σε μένα και έτσι πέτυχα τα πολύ καλά αποτελέσματα. Η τοξοβολία είναι ένας ιστορικός και ενδιαφέρων αθλητισμός. Στην Κορέα, η τοξοβολία είναι 2η στη δημοτικότητα μετά από το ποδόσφαιρο. Ελπίζω οι θεατές να αισθανθούν τον ενθουσιασμό της βολής.


Zhang Juan Juan - Κίνα
" Καλή επιτυχία στους Ολυμπιακούς αγώνες ! "


Η Κίνα σαν διοργανώτρια χώρα, αλλά και σαν πληθυσμός, έχει το δικαίωμα να έχει την πλήρη ομάδα των ανδρών και των γυναικών στους αγώνες. Προσωπικά, η επιλογή μου έγινε με τη νίκη της 6ης θέσης στο παγκόσμιο πρωτάθλημα στη Γερμανία το 2007. Επιπλέον, παρευρέθηκα σε τρεις εθνικούς αγώνες επιλογής το 2007 και σε άλλους τρεις το 2008. Θα είναι η δεύτερη ευκαιρία μου να συμμετέχω σε Ολυμπιακούς Αγώνες. Έχω προετοιμαστεί και ελπίζω να βελτιώσω το επίπεδό μου και να αντιμετωπίσω την πρόκληση. Κατά τη γνώμη μου, για να κερδίσετε ένα μετάλλιο στους Ολυμπιακούς Αγώνες, πρέπει να προετοιμαστείτε σε όλες τις πτυχές. Επιπλέον, πιστεύω ότι η διανοητική δύναμη είναι ζωτικής σημασίας και σπουδαιότητας και μπορεί να καθορίσει τη νίκη ή την αποτυχία. Οι Ολυμπιακοί Αγώνες, που διοργανώνονται κάθε τέσσερα χρόνια, είναι η μεγαλύτερη αθλητική συγκέντρωση και ένα μεγάλο στάδιο για όλους τους αθλητές για να πραγματοποιήσουν τα όνειρά τους. Αισθάνομαι πολύ υπερήφανη και τυχερή που οι Ολυμπιακοί αγώνες θα γίνουν στο Πεκίνο. Όταν το μεγάλο γεγονός έρχεται, πρέπει να προετοιμαστούμε και να αντιμετωπίσουμε την πρόκληση με έναν κατάλληλο τρόπο. Οι Ολυμπιακοί αγώνες της Αθήνας, μου άφησαν λίγη λύπη, εντούτοις με ενέπνευσαν ώστε να εργαστώ σκληρότερα για τη δόξα της χώρας μου. Τέλος, ελπίζω ότι οι Ολυμπιακοί Αγώνες του Πεκίνου, να είναι ένας μεγάλος ανταγωνισμός για όλους τους τοξότες και στην Κινεζική ομάδα τοξοβολίας, εύχομαι Καλή Επιτυχία !


Natalia Valeeva - Ιταλία

«Οι αθλητές εργάζονται για τέσσερα χρόνια πολύ σκληρά,

για να φθάσουν στους Ολυμπιακούς αγώνες»


Τα προσόντα για τους Ολυμπιακούς Αγώνες είναι συναρπαστικά. Η Ιταλία ήταν η κατάλληλη ομάδα, από τη διάρκεια των παγκόσμιων πρωταθλημάτων το 2007. Είμαι επίσης πολύ τυχερή που έχω κερδίσει ένα από τα παγκόσμια πρωταθλήματα. Το 2008, υπήρξαν οι εσωτερικές επιλογές. Υποθέτω ότι ξεκίνησα «με το δεξί πόδι» μια που είχα την νίκη, από το 1ο στάδιο του Παγκόσμιου Κυπέλλου στο «Santo Domingo». Μετά από έντονη εμπειρία πιστεύω, ότι για μια νίκη στους Ολυμπιακούς αγώνες, χρειάζεται σημαντική ικανότητα. Όταν πρέπει να ανταγωνιστείτε με ισχυρούς αντίπαλους αλλά ακόμη και με λιγότερο διάσημους, θα πρέπει να προσέξετε πάρα πολύ στο να μην κάνετε λάθη, διαφορετικά θα είστε έξω. Το επίπεδο των αντιπάλων έχει αυξηθεί πολύ τα τελευταία χρόνια, έτσι θεωρώ ότι πρέπει να εστιαστούμε στον Ολυμπιακό γύρο. Είμαι πολύ ευτυχής που η Elena Tonetta και η Pia Carmen Lionetti έρχονται μαζί μου στους αγώνες. Στους Ολυμπιακούς της Αθήνα το 2004, ήμουν η μόνη Ιταλίδα γυναίκα, ευτυχώς στο Πεκίνο δεν θα είμαι μόνη. Για να προετοιμαστώ για τους Ολυμπιακούς αγώνες, εξασκούμε και εργάζομαι στη διανοητική και τεχνική κατάρτιση. Μεταξύ των προπονήσεων, ξοδεύω τον ποιοτικό χρόνο μου, με τους τρεις γιους μου και το σύζυγό μου. Δεν είναι εύκολο να βρεθεί μια ισορροπία, αλλά προσπαθώ για το καλύτερο. Κατά τη διάρκεια των τελευταίων αγώνων, τα αποτελέσματά μου ήταν υψηλά, έτσι αισθάνομαι αρκετά χαλαρή. Η Ολυμπιακή εμπειρία είναι μοναδική, απολύτως διαφορετική από την ατμόσφαιρα των ευρωπαϊκών πρωταθλημάτων και του Παγκόσμιου Κυπέλλου. Υπάρχουν άνθρωποι από όλο τον κόσμο, αθλητές που αγωνίζονται σε όλες τις κουλτούρες, τις οποίες έχετε δει μόνο στη TV. Κάθε Ολυμπιακοί Αγώνες είναι μεγάλοι και γιγαντιαίοι αλλά κάθε ένας είναι διαφορετικός από τον προηγούμενο. Στη Βαρκελώνη, παραδείγματος χάριν, το ολυμπιακό χωριό ήταν πανέμορφο και κατά τη διάρκεια των αγώνων ήμουν πολύ χαλαρή, χωρίς πάρα πολλή ένταση. Στην Ατλάντα, όλα με ζάλιζαν.. Είχαμε διασκέδαση στο Ολυμπιακό χωριό, αλλά στον τομέα των αγώνων αισθάνθηκα πολλή πίεση από τους προπονητές μου, προτού αλλά και κατά τη διάρκεια των αγώνων, ψυχολογικά δεν ήμουν καλά. Στο Σίδνεϊ, θυμάμαι τα μικρά δωμάτια αλλά έχω τις καλές μνήμες των αγώνων. Εάν δεν ήμουν άρρωστη έναν μήνα πριν από τους αγώνες, θα είχα φθάσει σε μια υψηλότερη θέση. Αναμένω με ενδιαφέρον τώρα, τους Ολυμπιακούς αγώνες του Πεκίνου. Έχω ακούσει για τα πολιτικά θέματα και αισθάνομαι θλίψη για τα προβλήματα όλων των πολιτών. Εντούτοις, αυτά τα ζητήματα δεν πρέπει να μειώσουν τον αθλητισμό. Η πολιτική δεν πρέπει να αναμείνει τους Ολυμπιακούς Αγώνες. Οι αθλητές εργάζονται για τέσσερα χρόνια πολύ σκληρά, για να φθάσουν στους Ολυμπιακούς αγώνες.

Di Buo, Williamson, Valeeva και Johnson: Οι πιο έμπειροι Ολυμπιονίκες συμμετέχουν στο Πεκίνο
Ο Ilario DI BUO (ITA) είναι ο τοξότης με την μεγαλύτερη Ολυμπιακή εμπειρία. Θα αγωνιστεί στους 6ους Ολυμπιακούς Αγώνες της αθλητικής του καριέρας. Η 1η του Ολυμπιακή συμμετοχή, ήταν στο Λος Άντζελες (1984) και έχασε μόνο την Ατλάντα (1996) από τότε. Η καλύτερη απόδοσή του ήταν στη Σεούλ (1988) όπου έλαβε την 13η Θέση και αργότερα κέρδισε το αργυρό μετάλλιο στο ομαδικό στο Σίδνεϊ (2000).

Τρεις Ολυμπιονίκες τοξότες θα λάβουν μέρος στους Ολυμπιακούς Αγώνες για 5η φορά: Alison WILLIAMSON (GBR), Ναταλία VALEEVA (ITA) και Richard JOHNSON (ΗΠΑ).
Όλοι ξεκίνησαν από τους Ολυμπιακούς αγώνες της Βαρκελώνη (1992) και έχουν κερδίσει: WILLIAMSON (1 Χάλκινο), VALEEVA (2 Χάλκινα) και JOHNSON (1 Χρυσό και ένα Χάλκινο).

Ακόμη άλλοι τρεις τοξότες θα λάβουν μέρος για 4η φορά: Khatuna LORIG (που τώρα αντιπροσωπεύει τις ΗΠΑ), Baljinima TSYREMPILOV (RUS) και ο ασημένιος κάτοχος Magnus PETERSSON (SWE) στους Ολυμπιακούς αγώνες της Ατλάντας

Εννέα αθλητές είναι παρόντες για 3η φορά: η Ολυμπιονίκης μας " Ευαγγελία Ψάρρα ", Khatuna NARIMANIDZE (GEO), Sayoko KITABATAKE (JPN), Iwona MARCINKIEWICZ (POL), Zekiye Keskin SATIR (TUR), Matthew GRAY (AUS), Nuno POMBO (POR), Bair BADENOV (RUS) και Victor WUNDERLE (ΗΠΑ).

Τριάντα δύο τοξότες, από τους συμμετέχοντες, έχουν αγωνιστεί 1 τουλάχιστον φορά, στους Ολυμπιακούς αγώνες της Αθήνας, ανάμεσα σε αυτούς, η Ολυμπιονίκης μας " Ελπίδα Ρωμάντζη " , αφήνοντας συνολικά 80 τοξότες που θα είναι η 1η τους συμμετοχή σε Ολυμπιακούς αγώνες.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Μόλις διάβασα ότι η Ελπίδα Ρωμάντζη κατέλαβε την 49η θέση και η Ευαγγελία Ψάρρα την 50η στο γύρο κατάταξης.
Περισσότερα εδώ.