Τρίτη 12 Αυγούστου 2008

Προκρίθηκε η Ελπίδα Ρωμάντζη


Συγχαρητήρια Ελπίδα !

Η «Ελπίδα» μας, προκρίθηκε στον Ολυμπιακό γύρο για τις 32, νικώντας την SATIR Zekiye Keskin από την Τουρκία με 105-103.
Στη συνέχεια, στον ολυμπιακό γύρο των 16, αντιμετώπισε την Esebua Kristine από την Γεωργία σε αγώνα μπαράζ 102-102 και με το χρυσό της δεκάρι, πήρε την πρόκριση για τον μεθαυριανό Ολυμπιακό γύρο για τις 8.

Μεθαύριο Πέμπτη 14/08/2008 και ώρα 12:01 ώρα Πεκίνου (07:01 π.μ. ώρα Ελλάδος) αγωνίζεται με το «θηρίο» PARK Sung-Hyun από την Κορέα, Νο1 της κατάταξης, κάτοχος των παγκοσμίων ρεκόρ και 1η Ολυμπιονίκης της Αθήνας.
Οι δηλώσεις στους Δημοσιογράφους:
«Είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένη για την πρόκρισή μου στις 16 του τουρνουά και ελπίζω να τα καταφέρω να κάνω ακόμη ένα βήμα και να προκριθώ στις 8. Και οι δύο αγώνες που έδωσα σήμερα ήταν πολύ δυνατοί και τελικά κρίθηκαν στις λεπτομέρειες. Τόσο η Σατίρ από την Τουρκία, όσο και η Εσέμπουα από τη Γεωργία, βρίσκονται σε καλύτερες θέσεις από εμένα στην παγκόσμια κατάταξη και γι αυτό είμαι ιδιαίτερα ικανοποιημένη που κατάφερα να τις νικήσω και να προκριθώ. Πάντως δεν ήταν εύκολοι αγώνες καθώς με την μεν Τουρκάλα νίκησα με δύο πόντους διαφορά (105-103), ενώ με τη Γεωργιανή ήρθαμε ισόπαλες και έτσι δώσαμε αγώνα μπαράζ (από μία βολή η κάθε μία). Το γεγονός ότι έδωσα τον ένα αγώνα πίσω από τον άλλο πιστεύω ότι ήταν καλό για μένα γιατί η τοξοβολία είναι άθλημα ψυχολογίας και εγώ βρισκόμουν σε πολύ καλή ψυχολογική κατάσταση.Είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένη για την πρόκριση, την οποία θεωρώ μεγάλη επιτυχία για τα λίγα μέσα που διαθέτει το άθλημα στη χώρα μας. Ευχαριστώ πολύ τον προπονητή μου, Αλέξανδρο Νασούλα, στον οποίο οφείλω πάρα πολλά πράγματα».
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ, http://www.naftemporiki.gr/


« Ελπίδα Go ! »

Never say Never…. Θυμήσου ‘Δαβίδ & Γολιάθ’

Δεν υπάρχουν σχόλια: