Τρίτη 18 Ιανουαρίου 2011

Μια Ολυμπιακό μια Σύνθετο…

Όχι δεν τρελάθηκα…ακόμη, προς το παρών… ελπίζω...
Ο τραυματισμός στον αριστερό ώμο, με έκανε να γυρίζω για λίγο στο σύνθετο και πάλι.. Τι εννοώ, λόγω της διαφορετικής γωνίας στο κράτημα και η λιγότερη ένταση που ασκεί το σύνθετο, μου έδωσε την άνεση να ρίχνω χωρίς πόνους. Όμως, χωρίς σε καμία περίπτωση να υποτιμώ το σύνθετο, το ολυμπιακό για μένα παραμένει Ολυμπιακό !!! Το ένα θα το έλεγα τοξοβολία σε όλα του, το άλλο θα το έλεγα συνδυασμός τοξοβολίας με σκοποβολή «Σκοπο-Βολία» χαριτολογώντας πάντα... Έχει κι αυτό τα δικά του «κόλπα και νάζια» ! Και είναι θέμα καθαρά προσωπικό για τον καθένα ;-) Χθες ρύθμιζα το πρώτο μου Ολυμπιακό τόξο, το «aerotec» εντυπωσιάστηκα, όταν είδα ότι στο τυλάρισμα – ξετυλάρισμα δίνει στα χέρια μου (+) & (-) 2 λίβρες, σε σχέση με το Inno. Στην συγκεκριμένη φάση έχω ανάγκη τις λίγες λίβρες, οπότε μέτρημα στα «δάχτυλα» 38 και κάτι… ξετυλαρισμένο με 42άρια Ελάσματα στις 27 ίντσες. Θα ήθελα και λίγο πιο κάτω.. αλλά φέτος Fita με 90μ. που να φτάσουν τα βέλη εκεί… Σαν σκέψη.. να ρίχνω πανελλήνιους και κύπελλα (70μ.) με ολυμπιακό τόξο και στα Fita σύνθετο 4x50μ.
τελικά μήπως έχω τρελαθεί… ;-)



Τους αθλητικούς μου χαιρετισμούς, σε όλους τους Φίλους !!!
Louis

Δεν υπάρχουν σχόλια: