Τετάρτη 27 Αυγούστου 2008

Διδάγματα προπόνησης

Σύνθετο τόξο λοιπόν, μια που το Ολυμπιακό δεν θέλει να το «πειράζω» αυτή την εποχή και δεν θα του χαλάσω το χατίρι, γιατί σε γενικές γραμμές είναι καλός φίλος και συνεργαζόμασταν άψογα… !!! Έτσι στην χθεσινή προπόνηση, είχα τον καλό αδελφό του, τον Σύνθετο. Μου υπενθύμισε για άλλη μια φορά, ότι έχει διαφορετική συμπεριφορά επειδή είναι πιο μικρός και νεότερο μοντέλο και ότι λόγω του ματιού που έχει πάνω στην χορδή, ευθυγραμμίζεται πολύ καλύτερα, ότι τερματίζει σε ένα σημείο και ότι έχει extra πραγματάκια για την σκόπευση. Βρε Σύνθετε του λέω.. γιατί όταν σε πάω μέσα στο κίτρινο, μου δημιουργείς μια μικρή αναταραχή, κάποιες συσπάσεις στους μυς, μια αύξηση του καρδιακού παλμού και μια μικρή εφίδρωση; - Γιατί πρέπει να σε διδάξω αυτοσυγκράτηση και σκόπευση μου απάντησε … "το αυτό θα μάθει..." αυτός είναι ο σκοπός μου, στα προσφέρω όλα.. δύναμη, ταχύτητα, ευθυγράμμιση, ομαλή απελευθέρωση, μεγέθυνση του στόχου και εσύ θα πρέπει υπομονετικά να μάθεις να με κρατάς μέσα στο κίτρινο, ότι και αν σου κάνω, ότι και αν σου δημιουργώ... κάποιες φορές θα σου ρίχνω και μερικές «σφαλιάρες» στο αριστερό σου χέρι (όπως σου έκανε ο δυνατός αέρας με τον αδελφό μου), για να γίνεις καλύτερος, κάτι σαν τα test που έκανες όταν ήσουν μαθητής στο σχολείο… Θυμάμαι μου λέει, ότι είχες πει τις προάλλες «ότι είμαι πολύ εύκολος» ναι, θα είμαι εύκολος όταν θα έχεις διδαχτεί αυτά που πρέπει… - Έτσι κύλησαν τα μαθήματα στα 70μ. και στη συνέχεια, με πήγε πίσω στα 18μ. για μια πρώτη γνωριμία σε αυτά τα μέτρα μαζί του…
Κρατάω γερά μέσα μου, τη φράση του:


«πρέπει να σε διδάξω αυτοσυγκράτηση και σκόπευση…»

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

χμ !χμ! πηρες καινουριο συνθετο??
Μιλας στα τοξα σου?Μη μου πεις οτι τους εχεις και ονομα!!!???
ΧΜ!!ΧΜ!! σοβαρευει η κατασταση!!!!

Koumarianos είπε...

χαχαχα... όχι Σταύρο μου, δεν έπαθα κάτι ακόμα... Σύνθετο καινούργιο δεν πήρα, είναι ένα παλαιό του συλλόγου....
αλλά πάντα τους μιλούσα....

Aspa είπε...

Καλημέρα κι από μένα! Ήρθα κι εγώ να αφήσω τα ψηφιακά μου ίχνη εδώ στο blog σου.... Αν και δε γνωρίζω πολλά σχετικά με την τοξοβολία, σαν απόφοιτος ΤΕΦΑΑ αγαπάω όλα τα αθλήματα και συσχετίζομαι με όλους τους αθλητές. Κάνεις καταπληκτική δουλειά εδώ, συγχαρητήρια!

Koumarianos είπε...

Καλώς ήρθες Άσπα, στην Οικογένεια της τοξοβολίας !
Σας περιμένουμε στο Σύλλογο, για να γνωρίσετε το άθλημα από κοντά.