Δευτέρα 31 Μαρτίου 2008

Φωτογραφίες απονομών Ανδρών-Γυναικών, αγώνα 2x70 - 30 Μαρτίου 2008

Φωτογραφίες από τις απονομές του αγώνα ανοιχτού χώρου 2x70, Δεκέλεια 30/03/2008. Ανδρών - Γυναικών.
" Θερμά συγχαρητήρια στους νικητές ! "

Ολυμπιακό Τόξο Ανδρών

1ος Μυτας Σταύρος - 2ος Γουμαράς Αντώνης - 3ος Καραγεωργίου Αλέξανδρος

Ολυμπιακό Τόξο Γυναικών


1η Ψάρρα Ευαγγελία - 2η Άτλα Αννίτα - 3η Μελισσινού Ολγιάννα

Σύνθετο Τόξο Ανδρών


1ος Γραμματικόπουλος Παναγιώτης - 2ος Κουμέρτας Σταύρος - 3ος Πέππας Δημήτριος

Σύνθετο Τόξο Γυναικών

1η Ζέμπου Μαρία - 2η Ιωάννου Ελένη - 3η Τσαβαχίδου Μαρία

3 σχόλια:

Alexis Dionysis Diakogiannis είπε...

Polu gelio eixe!,
oaeras mas pagwse, o ilios mas ekapse, mia xara...

Mpravo sto giganta to grammatikopoulo kai se olous tous allous!

Ανώνυμος είπε...

Γεια σου Λιακο "καμαρι"
Το πατησες το προβληματακι!!
Μπραβο φιλε !! ετσι!!

Δε μου λες ομως, στη φωτο, δεν μπορουσες να με σουλουπωσεις με λιγο φωτοσοπ?
Εχω τον Αντωνη και τον Αλεξανδρο στυλατους κι εγω, ολο στρογγυλαδες, σαν ετοιμος να κυλισω ειμαι!!

Koumarianos είπε...

- Ακόμα προσπαθώ... αλλά θα το πατήσω τελείως που θα πάει...
- Σε έχω περάσει με photoshop κι άλλο θέλεις; χαχαχαχαχαχαχα !!!
Πολλά φιλιά !