Πέμπτη 29 Μαΐου 2008

Ένα ακόμη Παγκόσμιο Ρεκόρ από την Κορέα

New World Record


Η Κορέα όπως πάντα, έχει την τιμητική της στα παγκόσμια ρεκόρ. Συγκεκριμένα σήμερα 29/05/2008 κατά την διεξαγωγή του ολυμπιακού γύρου των ατομικών, στο Παγκόσμιο Κύπελλο του 2008 που διεξάγεται στην Αττάλεια της Τουρκίας, η αθλήτρια της Κορέας «YUN OK HEE» σημείωσε νέο παγκόσμιο ρεκόρ ολυμπιακού γύρου με 119 πόντους στο Ολυμπιακό τόξο. Στα 12 βέλη είχε 11 δεκάρια και 1 εννιάρι.. !!! Το προηγούμενο παγκόσμιο ρεκόρ το κατείχε πάλι η Κορέα από της 13 Αυγούστου του 2001 με 118 πόντους. Μέσα σε ένα εικοσιτετράωρο έχουμε 2 παγκόσμια ρεκόρ από την ίδια χώρα.

Μήπως πρέπει να κάνουμε τα μάτια μας, λίγο πιο σχιστά… ;;;

11 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Οχι φιλε, δεν χρειαζονται τιποτα τα ματια μας!! Εμας των"αθλητων" τουλαχιστον!(αθλητες?? χε χε)
Τα μυαλα μας για ευνοητους λογους, ισως!
Φιλοτιμο απο αλλους χρειαζομαστε, αλλα που να βρεθει στη χωρα της αρπαχτης??

ΥΓ.καλα μονο εγω γκρινιαζω??
Οι υπολοιποι που(σιγουρα) διαβαζουν??
Ρε μπας και λαλησα???

Μίλτος Ρηγόπουλος είπε...

Σταύρο,
αισθάνομαι και δηλώνω ΧΟΜΠΙΣΤΑΣ και όχι αθλητής...,
Τον ΙΜ και την παρέα του, τον βλέπω σαν ημίθεο... τι σχέση έχουν αυτοί με μας και εμείς μ'αυτούς; εδώ καλά καλά ένα σταθερό 600 δεν μπορούμε να στριμώξουμε... τεςπα

για σκέψου το 685!!!

Koumarianos είπε...

Ναι μπορεί να είμαστε χομπύστες και ερασιτέχνες, αλλά από ερασιτέχνες έχουν γίνει θαυμαστά πράγματα. Επίσης φανταστείτε να σας «πλήρωναν» για να κάνετε 6-8 ώρες προπόνηση και να ζούσατε από αυτό; ίσως λοιπόν το 680+ να ήταν τότε πολύ πιο ορατό…!!! Βέβαια Μιλτιάδη και το «χομπύστας» έχει και την ομορφιά του… ή «αυτοπαραμυθιαζόμαστε» ; Ναι πάντως, δηλώνω κι εγώ ότι είναι σαν «ΗΜΙΘΕΟΙ»

Ανώνυμος είπε...

Eγω δεν δηλωνω ουτε χομπιστας!!
Γι'αυτο και τα εισαγωγικα "αθλητες"
και το αυτοσαρκαστικο γελακι!!
Θα μου ταιριαζε περισσοτερο το ημουν περαστικος ειδα φως και μπηκα!
Θεωρω ομως, οτι μας αξιζει καποιος σεβασμος, για τον ιδρωτα που χυνουμε,για το χρημα και χρονο,που ξοδευουμε,και για το "οποιο" αποτελεσμα καταφερνουμε, οπως και να ονομαζει ο καθενας μας τον εαυτο του!!
Οσο για τους "θεους" και τους "ημιθεους"...χμ!χμ! τους εχω αποκαθηλωσει,εδω και καμποσα χρονια οσο κι αν φαινεται εγωιστικο.Η γνωμη μου ειναι, οτι εχουν κι αυτοι σαν ατομα δυο χερια και δυο ματια!
Κι ο καθενας τους οταν βρεθει στη γραμμη παλευει με τους δαιμονες του!!
Απλως τους δινεται πλουσιοπαροχα η υποστηριξη που χρειαζονται για να τους νικησουν!!
Και σε μας το ιδιο ε???

Μίλτος Ρηγόπουλος είπε...

Σταύρο,
βρίσκω υπέροχο το:
"Κι ο καθενας τους οταν βρεθει στη γραμμη παλευει με τους δαιμονες του!!"
Κατά τα άλλα σε μιά χώρα που άνθρωποι ζουν ακόμη σκηνές απ' το σεισμό της Πάρνηθας και να μην πω τίποτα για τα περσινά καμμένα , να ζητάμε να επιδοτούν το χόμπυ μας ε , δεν το βρίσκω και πολύ σοϊ... Δηλ. αυριο μεθαύριο θα ζητούν οι φωτογράφοι φίλμ και οι ζωγράφοι μπογιές;

τώρα απ'την άλλη όλοι μας 2 χέρια έχουμε, εκτός του Ρουμελιώτη, αλλά μόνο στο όνομα είναι ίδια' γι'αυτό και σύντροφος που δεν έριξε πάνω απο 100 στις κόντρες πέρσι, πήρε μετάλλιο στο πρωτάθλημα...
βαλε τώρα το 95-98 απ'την μιά και το 119 απ'την άλλη... ίδια είναι; δεν είναι υπεράνθρωπο και θεϊκό;

να σου πω τι κάνουν τα πιτσιρίκια στο Βόλο; ναι έχουμε τμήμα τόξου στο αθλητικό του Βόλου... επί Τσόγκα έπαιζαν μπάλα.. τώρα με την Πωλίνα κάτι ρίχνουν, λίγο καλύτερα απ'τη γιαγιά μου...

λέω οτι από κάτι πορωμένους σαν και εμάς, μπορεί στο μέλλον, μπορεί κάτι να βγεί καθώς θα υπάρχει μιά βάση, ένα κατεχτημένο σκαλί...αυτό κάνουμε φίλε μου, χτίζουμε την βάση, και ας μήν το ξέρουμε, ανοίγουμε δρόμο, γιατί μόνο με το σμπρώξε - τράβα και κάτω τον ώμο, που μου μετέδωσαν, δεν γίνεται προκοπή....

Ανώνυμος είπε...

Iσως κανω καταχρηση χωρου αλλα αφου δεν θα κατεβεις στους προσεχεις αγωνες Μιλτιαδη να τα λεγαμε ζωντανα-δεν το ξανασκεφτεσαι??-θα σου πω αυτα.
Δεν περιμενω κατι σε προσωπικο επιπεδο!!
Σκεψου οτι παραμονες πασχα μου εσπασε το ελασμα και βεβαια τα καινουρια τα πληρωσα απο το υστερημα μου, και ηρθαν κατοπιν εορτης φυσικα!
Δευτερο τοξο?? που εβλεπα στα videos κι απορουσα τι το θελουν???
ΧΑ χα τωρα μου λυθηκε η απορια!!!
Γραψε κι ενα σετακι ΑCE στην αρχη της σεζον γιατι ηταν σκληρη η καινουρια ψαθα και σπασανε!!!
Και κατι παρελκομενα!!Να το χιλιαρικο!!!

Δεν μιλαω για τιποτα υπερβολικο.
Δυο αλανες μας χρειαζονται!
Θα μου πεις τα οικοπεδα τα "αξιοποιουν"!!!(βλεπε τσιμεντο)
Οποτε λεω εχεις δικιο σε μας θα τα δωσουν?
Χρημα για ντοπα, ξερουν να διαθετουν ομως!
Οσο για τα καμμενα χε χε θα αξιοποιηθουν κι αυτα!!!
Ριχνεις εκατον τοσους/120!
Εγω δεν θεωρω οτι ειναι κατωτερο της εικονιζομενης συμπαθεστατης κοπελιτσας αν λογαριασω τις συνθηκες που το κανεις!

Προπονηση πριν βγει ο ηλιος?
ΚΑΙ μονος σου???!!!
Στο σαλονι εσυ? Στο μπαλκονι εγω!
Και φυσικα δουλευουμε, οπως λεει κι ο Ηλιας!
Οποτε το θεικο θα το ελεγα για 122\120!!! Μαλλον δυσκολο ε??

Μακρυγορω αλλα θα πω κατι τελευταιο:
Αποστολη ομαδας στο Παγκοσμιο,στο Πανευρωπαικο,ξανα στο Παγκοσμιο!!
Ειδε κανεις η άκουσε τιποτα στα "μεσα"???
Τα προγηγουμενα χρονια??
ΑΠΟΛΥΤΗ ΣΙΓΗ!!
Αν ειχες φερει κανα μεταλλιακι ομως Μιλτιαδη ε??
Πως θα ερθουν τα πιτσιρικια στην τοξοβολια που δεν ξερει κανεις να πατησουν το σκαλι που φτιαχνουμε οταν κι αυτα που ειναι ηδη την κανουν με πλαγια πηδηματακια???
Μπασκετ και ποδοσφαιρο κοιτανε που μπορει να γινουν φιρμες με λεφτα!!
Εκει δινουν γηπεδα, και τη ντοπα-μη μου πεις!!-την κανουν γαργαρα!!

Αλλα παλι ισως να κανω λαθος σ'ολα αυτα ποιος ξερει...
Παντως λενε η ελπιδα πεθαινει τελευταια

ΥΓ.πρεπεινα γραφω πιο Λακωνικα το ξερω!! Ο μονολογος αποκοιμιζει!!

Μίλτος Ρηγόπουλος είπε...

Σταύρο,

μετά το κύπελλο το Σεπτέμβρη, θα στρωθούμε με κεμπάπ και μπύρες και θα πούμε πολλά...

ευχές και καλές βολές

Koumarianos είπε...

Σταύρο και Μιλτιάδη ή Μιλτιάδη και Σταύρο ή όπως θέλετε, τα λέτε κι οι δύο μια χαρά και σίγουρα απόλυτο δίκαιο έχετε. Γενικώς χωρίς να υποτιμώ την χώρα μας, είμαστε αρκετά πίσω μακράν σε πολλά… θα πρέπει να αλλάξουν αρκετά πράγματα στη χώρα μας και να του δουν-δούμε κάπως αλλιώς εάν θέλουμε αλλαγές στο τρόπο που αντιμετωπίζουν όλα τα ολυμπιακά αθλήματα και όχι μόνο.. Τώρα στα δικά μας, δυστυχώς με πολύ μεγάλη μου λύπη, δεν θα μπορέσω να κατέβω στους αγώνες κι από ότι δείχνει το πράγμα με πάει πολύ έξω για αρκετό καιρό.. (10 μήνες με έχει ρημάξει μέχρι τώρα) προχθές λοιπό το πράγμα με αποτελείωσε.. πήγα με τόση μεγάλη χαρά να απολαύσω το νέο μου τοξάκι και δεν μπορούσα να ανοίξω το τόξο ούτε στα 5μ. με βέλος. (χωρίς βέλος το κάνω σφεντόνα !!!) και σήμερα τα ίδια και το πρωί και το απόγευμα.. Οπότε κι να ήθελα, δεν θέλει αυτό τώρα.. Η τελευταία λύση είναι στο νευρολόγο –ψυχίατρο… ειλικρινά ! Μιλτιάδη «μετά το κύπελλο το Σεπτέμβρη, θα στρωθούμε με κεμπάπ και μπύρες και θα πούμε πολλά...» θα ήθελα αρκετές μπύρες στην κατάσταση που είμαι… και «ψήνομαι για τέτοια παρέα»

Επίσης πολλές ευχές για καλές βολές !

Μίλτος Ρηγόπουλος είπε...

μου ραγίζεις την καρδιά...
μένω άφωνος και αμήχανος σαν σε κηδεία...

περαστικά

Ανώνυμος είπε...

Tωρα το ειδα!!!!!
Καλα ρε φιλε θα μας τρελανεις!!!???
Ελα καμαρι παρε τα ισα σου!!!
Πηρες τοξο φτιαχτηκες μεχρι να ριξεις τα 700 και τωρα ψυχανεμιζεσαι???
Δεν ερχεσαι απο Δεκελεια μερια λεω εγω???
Θα σε "εκβιασω" οτι αν δε ριξεις θα το κατασχεσω!!
Ε θες δε θες θα ριξεις!!!
Αντε αντε με το ζορι κρατιεμαι!!!!!

Koumarianos είπε...

λοιπόν σήμερα έριξα με compound γιατί δεν μπορούσα να κάνω αλλιώς.. και μπορώ να πω ότι μου άρεσε πολύ ( αν και στο παρελθόν το είχα σνομπάρει λίγο..) στα 70μ λοιπόν μου φαινόταν σαν να έπαιζα παιχνίδι σε υπολογιστή (μπλιμπλίκια) αλλά μετά τα 40 βελάκια ένιωσα κάπως περίεργα μπαίνοντας στο κίτρινο … ένα μικρό τρεμούλιασμα, μια ανησυχία, κάποιες συσπάσεις στους μυς και σε κάθε βέλος και περισσότερο. Στα τελευταία βέλη δεν μπορούσα εύκολα να μπω καν σε όλο το στόχο, όχι μόνο στο κίτρινο… πολύ περίεργα τα πράγματα παιδιά μου. Δεν ξέρω τι να πω τι να σχολιάσω (αισθάνομαι σαν παλαβός ότι τα έχω χάσει.. ) απίστευτο. Χμμμ Σταυρούλη καμάρι, δύσκολα τα πράγματα… δεν ξέρω τι να πω… βρε Μιλτιάδη μου, όντως νιώθουμε τόσο άβολα κάποιες φορές που δεν ξέρεις τι να πεις, τι να κάνεις… Ευχηθείτε μου «περαστικά» όπως έπραξε και ο Μίλτος. Εάν μπορέσω μπορεί να κατέβω αγώνες με σύνθετο, αντί για καθόλου… θα δείξει το «αυτό» εάν αυτό το θέλει..