Τρίτη 21 Οκτωβρίου 2008

Αποτελέσματα Κυπέλλου Ελλάδος 2008 / ανοιχτού χώρου - Δεκέλεια 18-19 Οκτωβρίου 2008

Ατομικό

Ομαδικό



Αναλυτικά, όλα τα αποτελέσματα από το Site του Φαέθων Εδώ

και από το Site της Ελένης Ιωάννου Εδώ

Με τελευταίο αγώνα το κύπελλο Ελλάδος, ολοκληρώθηκαν οι αγώνες εξωτερικού χώρου για το 2008. Θα μπορούσε γίνει βεβαίως και καλύτερα…
Μεγάλη έλλειψη του αγώνα, ο ολυμπιακός γύρος..
Θερμά συγχαρητήρια στους νικητές, αλλά και σε όσους συμμετείχαν στον αγώνα !

--------------------------------------------------------------------------------------
- Στα δικά μας… Κατέβηκα στον αγώνα και μπορώ να πω, ότι το απόλαυσα όσο ποτέ ! πολύ ευχαριστημένος με την απόδοση μου (560) για το 2008, μετά από τα πολλά-πολλά προβλήματα… το καταχάρηκα, δεν με ένοιαζε καν το score, τι θα ρίξω.. χωρίς στόχο ουσιαστικά.. έτσι για το κέφι, για να περάσουμε καλά..!!! και το κρατώ λοιπόν αυτό το τελευταίο και θα ακολουθώ (όσο μπορώ) την ίδια τακτική, "Maira" είχες δίκαιο, ευχαριστώ ! Για να μην «παρεξηγηθώ κιόλας» στο ομαδικό δεν συμμετείχα... στην τελευταία photo λοιπόν, βρίσκομαι εκεί (το κρατώ στο χέρι..) για παραλάβω το μετάλλιο του συναθλητή μου Βαγγέλη. Ένα μεγάλο μπράβο στο Μιλτιάδη τον φίλο μου, από το Βόλο για το Score του και την νίκη του… που εμφανίστηκε επίσης μετά από πολύ καιρό λόγω δουλειάς. Τώρα κάτι άλλο.. "Σταύρο", γιατί παλικάρι μου; Σε περιμένουμε… άντε.. εγώ έλεγα να τα παρατήσω.. και στο τέλος να μου λες εσύ τέρμα; " Κουνήσου " σε περιμένουμε στο κλειστό.
Φιλικά

Louis

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Λιακο αν απαντησω στο γιατι πιθανον να θεωρηθω ψωνιο ή οτι καβαλησα το καλαμι!!!
Πραγμα που οπως ξερεις δεν συμβαινει!!
Τα ειπαμε ζωντανα εμεις και ξερεις τους λογους!
Οποτε...αστο!
Δε θα λειψω απο κανεναν κι αν αλλαξει κατι..εδω ειμαστε.
Ε!κανα βελος θα το ριχνω που και που!!

Koumarianos είπε...

καλάααααααααααα......
εάν είναι να ρίχνεισ κάνα βέλος που και που, τότε αλλάζει λίγο το πράγμα....