Τρίτη 16 Σεπτεμβρίου 2008

Αποτελέσματα αγώνα τοξοβολίας, 14/09/2008 - Δεκέλεια

Αποτελέσματα αγώνα τοξοβολίας 14/09/2008

Ολυμπιακό τόξο

Σύνθετο τόξο

Ο αγώνας διεξήχθη με επιτυχία και με νέα Πανελλήνια Ρεκόρ ! Οι συνθήκες ήταν, ίσως οι καλύτερες που έχω συναντήσει σε αγώνα ! Πλήρη νηνεμία και προς το τέλος του δεύτερου γύρου ένα μικρό αεράκι… Συγχαρητήρια στους τοξότες που κατέρριψαν το πανελλήνιο ρεκόρ, που κατέχτησαν τις τρεις πρώτες θέσεις, στους τοξότες που άλλαξαν κατηγορία, αλλά και σε όλους που συμμετείχαν στον αγώνα ανεξαρτήτου νίκης !
Photos by Maira Matiatou









Photos by Maira Matiatou

Κατεβάστε όλα τα αποτελέσματα από το Site του Φαέθων Βριλησσίων Εδώ

- Στα δικά μας τώρα… αγωνίστηκα με το σύνθετο αλλά πιο πολύ με το στόχο… ο οποίος όπως λέει και ο φίλος μας ο Μιλτιάδης από τον Βόλο, εκείνος με περίμενε υπομονετικά να του ρίξω, ατάραχος, «ακούνητος» και χωρίς να μου ρίχνει ο ίδιος κανένα βέλος, αλλά το αριστερό μου χέρι πάλευε με το μυαλό, μια που το έσπρωχνε εκτός προσώπου.. τελικά και στο σύνθετο τα πράγματα δυσκολεύσαν…(από την τελευταία προπόνηση της παρασκευής) όχι απλά δεν μπορούσα να μπω στο κίτρινο, αλλά ούτε σε όλο το πρόσωπο του στόχου. Το πάλευα από εδώ, το πάλευα από κει, στο τέλος περνώντας από το κίτρινο πατούσα την σκανδάλη, ούτε μια βολή με σταθερότητα.. ένα πράγμα.. «είδα φως και χτύπησα»… Την πέρασα την κατηγορία για 4 πόντους (554), αλλά όχι όπως το ήθελα και σε σχέση με αυτό που είχα προπονηθεί.. Τσαντίστηκα και τα μάζεψα, ούτε απονομές είδα, ούτε τίποτα και ακολούθησε «ηρεμιστικός καφές» με δυο πολύ καλούς φίλους τοξότες ! η σκέψη ήταν, τι δουλειά έχω λοιπόν με το σύνθετο τώρα; αφού το σύνθετο το ξεκίνησα για ίαση, άρα δεν μου χρειάζεται άλλο.. διακόπτω την θεραπεία μια που παρουσίασε «παρενέργειες». Σήμερα έριξα 100 βέλη με το ολυμπιακό, με απόλυτη άνεση αλλά και με μεγάλη ευχαρίστηση ! Η τρέλα συνεχίζεται … αλλά με αυτό που πραγματικά αγαπώ « το ολυμπιακό τόξο »

4 σχόλια:

maira είπε...

Φίλε μου, κ εγώ από το όλυμπιακό στο σύνθετο κ ξανά πίσω.. Όλοι μου έλεγαν κ μου λένε οτι το σύνθετο είναι πιο εύκολο κ.λ.π., κ.λ.π., πράγματα που είμαι σίγουρη πως κ εσύ άκουσες πολλές φορές. Για μένα δεν ήταν έτσι. Έχοντας, από το ολυμπιακό ήδη, το γνωστό ''target panic'' δε μπορούσα με τίποτα να ''μπώ'' στο κίτρινο. Σημάδευα μπλέ κ πήγαινε μπλέ, μαύρο κ πήγαινε μαύρο αλλά στο κίτρινο με τίποτα. Μετά άρχισα τα κόλπα..Ρύθμιζα ώστε να σημαδεύω μπλέ κ τότε δε μπορουσα να σημαδέψω μπλε! Τι βάσανο!(Γελάς ε? κάτι σου θυμίζει?!?) Μη τα πολυλογώ, αυτό που κατάλαβα είναι πως στο σύνθετο πρέπει να είσαι ψυχρός, παγωμένος στο κίτρινο.. Κ φυσικά οτι δεν υπάρχει εύκολο κ δύσκολο αλλά αντιθέτως τι σου ταιριάζει. Είναι άθλημα που πρώτα αντιμετωπίζεις τον εαυτό σου κ τις αδυναμίες σου.. Δεν ήταν χαμένος χρόνος το πέρασμα σου από το σύνθετο, θα δεις οτι θα σε βοηθήσει να δεις αλλιώς το ολυμπιακό! Καλές βολές!
Φιλικά, Μάιρα

Koumarianos είπε...

Γεια σου Μάιρα !
Καλώς ήρθες στο κόσμο των
«blocko-σχολίων»

Δεν γνώριζα ότι είχες παρόμοιο πρόβλημα… και Συγχαρητήρια γιατί το ξεπέρασες ! Σίγουρα πολύ δουλειά από εσένα και από τον προπονητή σου. ΕΥΓΕ !

Στο ολυμπιακό τόξο, ποτέ δεν αντιμετώπισα πρόβλημα με το κίτρινο, μπορώ να βρίσκομαι καρφωμένος στο κίτρινο και με μεγάλη άνεση. Το πρόβλημα μου στο Ολυμπιακό, είναι όταν ανοίγει ξαφνικά το χέρι μου, πριν την επαφή ή όταν το τόξο δεν ανοίγει με τίποτα και κυριολεκτώ. Στο σύνθετο αντίθετα, μου παρουσιάστηκε το να μην έχω καμία σταθερότητα σε όλο το πρόσωπο και όχι απλά στο κίτρινο… όπως πολύ καλά λες, ναι είδα πράγματα που βοηθήσανε στο ολυμπιακό, με αποτέλεσμα να έχω μια πιο σφαιρική άποψη (Helicopter View) επί του θέματος. Το περίεργο όμως είναι ότι μια φεύγει μια επιστρέφει…

Που θα πάει όμως..
θα το ξεπεράσουμε …!!!

Σου εύχομαι, πολλές επιτυχίες !

Ανώνυμος είπε...

Paidia einai ola apla.
Kante auto pou kanw egw,
Mi simadeuetai!!!

Ti kaluteri douleia ti kanei pantos o Vasilo-Thodoros o pitsirikas tou panelliniou. Mplokarei ola auto to paniko tou kitrinou kai tis bolis klp klp me ti grinia!!!
Ohh Nai me tin grinia!!

Se polles suzitiseis mou exei pei "re file an de griniaksw de mporw na riksw"!!

Ti ennow...

Rixname se agona,

1)Epiane to tokso "Oh re gamoto gualizei o ilios kai tha tha mposei to skopeutro"

2)sikwma "exei kai zesti kai idrwnw kai glistraei kai exei arxisei na fusaei"

3)Anoigma epafes "po po me kounaei kai xalia tha paei to velos giati exw adynamo tokso kai de tha paei kala

(rixnei)

aa ok 10 pige, alla to epomeno...


Se simeio na thes na ton deireis!!!

Alla etsi to antimetopizei...

Ανώνυμος είπε...

Re Ilia autos o adynatoulis sti teleutaia photo me to kokkino pou kanei epafi sto sverko...

Re poios na nai re....