Τρίτη 19 Φεβρουαρίου 2008

Hoyt Shooting Shirt

Το νέο μου απόκτημα σε ρουχισμό τοξοβολίας, είναι το νέο ελαστικό μπλουζάκι τοξοβολίας της Hoyt . Αρκετά βολικό και στενό χωρίς να ενοχλεί. Δεν είναι όμως να φοράς μόνο αυτό στο κρύο. Το ύφασμα είναι τύπου ποδηλασίας και σου επιτρέπει να φοράς από μέσα και ισοθερμικό.. για τις κρύες μέρες… Το συνιστώ 100% για το άθλημα μας… μάλλον η Hoyt, όχι εγώ.. Η αγορά έγινε από Αγγλία, παραγγελία από Internet από quicksarchery και κόστισε κοντά στα 30 € (μαζί με τα μεταφορικά) και ήρθε σε 5 ημέρες.

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Α Λιακο!!!!
Μας δουλευεις η' μου φαινεται???
Εχουμε και σπονσορα τωρα ε???
Καλα φιλε τωρα μ'αυτο μας εσβησες!!!
χε χε
Δεν τους προτεινεις να βαλουν κι ενα ενσωματωμενο προστατευτικο???
Ετσι για να μην εχουμε ελειψεις λεω!!!
Αντε καλοφορετο!!

Koumarianos είπε...

χαχαχα ! μακάρι Σταύρο μου να είχα σπόνσορα, αλλά αναγκαζόμαστε να τους διαφημίζουμε, θέλουμε δεν θέλουμε...
Πολύ καλή ιδέα το ενσωματωμένο προστατευτικό...

Koumarianos είπε...

Ευχαριστώ...!!!

Ανώνυμος είπε...

File exeis kamia photografia sou na doume tis "diastaseis" sou?

Egw eimai ligo omprostovaros, peripou san to kaladami kai thelw na dw an kanei...

:P

Koumarianos είπε...

Καλησπέρα, καλώς ήρθες.
Υπάρχουν νομίζω 3 Νούμερα.
έχω πάρει το small και είμαι 60 κιλά.