Τρίτη 22 Απριλίου 2008

Target Panic, πάλι τα ίδια

Πάλι τα ίδια, φτου και απ’ την αρχή… μα τι να πω πια, κατάντησα «γραφικός».. πάνω που λες, «είμαι μια χαρά το ξεπερνάω η το ξεπέρασα», πάλι τα ίδια. Μα τόσο πια εκνευριστικό, τι μια να ρίχνω 326 την επόμενη 318 και την επόμενη ούτε ένα βέλος στα 70μ η στα 30μ, άντε πάλι στα 5μ. Το τόξο από 36 λίβρες να φαίνετε ότι είναι 800 λίβρες και να μην ανοίγει με τίποτα, ενώ την επόμενη μέρα να βγαίνει ένα γύρος με 310+ και ο δεύτερος γύρος, ούτε ένα βέλος. Τα νεύρα « τσατάλια ! » μα έλεος, τι είναι αυτό; πόσο θα πάει; Ο δάσκαλος Kisik Lee, μου είπε ότι αυτό υπάρχει σε πολλούς και να μην ανησυχώ… μα πώς να μην ανησυχώ; Επίσης μου τόνισε να μην περιμένω να ακούσω το clicker αλλά να το νιώθω… δεν λέω μια χαρά είναι όταν μπορώ να ρίξω, αλλά όταν το τόξο δεν ανοίγει με ΤΙΠΟΤΑ; Θα «χαλαρώσω» όπως όλοι μου λένε λόγω και των εορτών, αλλά πως; για πείτε μου με αυτό το πράγμα στο μυαλό; ΟΚ δεν «μουρμουρίζω» άλλο… θα το αντέξω, θα κάνω αποχή (μόνο σωματική) για μια βδομάδα από το άθλημα…

Εύχομαι από καρδιάς σε όλους τους τοξότες και όχι μόνο, με τις θερμότερες ευχές για Καλό Πάσχα !

- λόγω των εορτών, θέλω να αναφέρω τον μύθο με «Τα τέσσερα κεριά»

Τέσσερα κεριά έκαιγαν απαλά φωτίζοντας το σκοτεινό δωμάτιο. Η νύχτα ήταν τόσο ήσυχη που μπορούσες να τα ακούς να σιγοψιθυρίζουν… “Είμαι η Ειρήνη, όμως κανένας δε φροντίζει να διατηρεί τη φλόγα μου, μάλλον θα πρέπει να αποχωρήσω”, ακούστηκε να ψιθυρίζει το πρώτο κερί και αργόσβησε.
“Είμαι η Πίστη, μα κανένας δε φαίνεται να με χρειάζεται πλέον, οπότε δεν υπάρχει νόημα να παραμένω αναμμένη”, είπε το δεύτερο κερί την ώρα που ένα απαλό αεράκι έσβηνε τη φλόγα του.
“Είμαι η Αγάπη, δεν έχω την αντοχή να διατηρήσω τη φλόγα μου. Οι άνθρωποι δε μου δίνουν σημασία και δεν κατανοούν την αξία μου. Έχουν πάψει να αγαπάνε ακόμα και τα πιο κοντινά τους άτομα.” ψιθύρισε το τρίτο κερί και έσβησε. Ένα μικρό κοριτσάκι άνοιξε ξαφνικά την πόρτα και μπήκε στο δωμάτιο. Κοίταξε τα σβησμένα κεριά και με βουρκωμένα μάτια τους είπε: “Γιατί δεν είστε αναμμένα; Θα έπρεπε να είστε αναμμένα μέχρι το τέλος” Τότε μοναχά μίλησε το τέταρτο κερί. “Μη κλαις, της είπε. Όσο υπάρχω εγώ και διατηρώ τη φλόγα μου, μπορούμε να ανάψουμε και πάλι τα σβησμένα κεριά. Το όνομα μου είναι Ελπίδα…

10 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Λοιπον εγω θα σου προτεινα χωρις να ειμαι ο δασκαλος, στον επομενο αγωνα να ριξεις δυο 300αρια!!!! ΝΑ ΜΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕΙΣ για παραπανω
Αντε καλο Πασχα και καλη ξεκουραση!!

Μίλτος Ρηγόπουλος είπε...

Σταύρο,
θα γίνεις καλός δάσκαλος, νομίζω. Λίγα λόγια και καλά.
Πολύ πετυχημένη συμβουλή και όχι μόνο για τον Ηλία...
Καλό Πάσχα φίλοι μου

Ανώνυμος είπε...

File i lusi einai mia, apla anoikse kai rikse, mi stoxeuseis kitrino, apla stoxeue to tapsi, kai an pali de piasei, to rikse me kleista matia.

Anyway friend, sto diakogiannis.com tha vreis ti dieuthinsi mou. epeidi thelw na kouventiasoume kana duo pramatakia please kane ena contact apo ekei
thanks

Koumarianos είπε...

Χριστός Ανέστη ! Χρόνια πολλά ! Το θέμα είναι να μπορέσω να ανοίξω.. εάν ανοίξω ρίχνω... Το κίτρινο δεν με ενοχλεί καθόλου. Αυτό που με ενοχλεί είναι το "κλείδωμα" της κίνησης με όλες τις συνέπειες...

Ανώνυμος είπε...

File 36 livres den einai liges.
sigoura tis sikwneis?

Μίλτος Ρηγόπουλος είπε...

ε ρε alexius, σιγά σιγά θα τα πετάει με τα σκέτα γυμνά χέρια...Παλιός επικοντιστής είναι ο Ηλίας.
Αν όχι 60, τουλάχιστον 50 λίβρες πρέπει να ρίχνει, με την καλή έννοια :-))

Koumarianos είπε...

Alexious με 43 έριχνα εδώ και 2 χρόνια.. τώρα τις κατέβασα που έχω "bug" στην τεχνική... ευχαριστώ Μιλτιάδη, με πήγες στην παλαιά αγάπη!!!! Πως περάσαμε; να τους χαίρεσαι όλους με υγεία !!!
Μίλτο ρίχνεις; Σήμερα "προσπάθησα" να ρίξω στα 30μ αλλά τίποτα, επιστροφή στα 5μ και εκεί με πολλά προβλήματα. Αύριο πρώτα ο θεός, οι προπονητές μου έχουν κάτι άλλο στο μυαλό... θα δούμε, ούτε κι εγώ γνωρίζω...

Μίλτος Ρηγόπουλος είπε...

δόξα τω θεώ, τοξεύω, αν και όχι όσο θέλω, καλά έως πολύ καλά και ποτέ ίδια, μέρα με την μέρα η βολή αλλάζει-βελτιώνεται, ελπίζω αλλά το δείχνει και ο στόχος, ο κριτής...μαζί με την βολή αλλάζει και το κούρδισμα (tuning) αλλά πολύ minor αλλαγές, 2 κλικ εδώ μισό mm εκεί κλπ.
υγεία και καλές βολές φίλοι μου...

Ανώνυμος είπε...

Ton ipia...

Espase i destra.
Gamsa ena stabilizer kai stravosa to skopeftro.
Paw meta kaladami gia ftiaksimo.

Ton ipia....

Ανώνυμος είπε...

ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΑΦΗΣΕΙΣ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΟ.....ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΠΙΕΣΗ.ΞΕΡΕΙΣ ΓΙΑ ΤΙ ΠΡΑΓΜΑ ΣΟΥ ΜΙΛΑΩ ΗΛΙΑ ΜΟΥ!!ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΘΑ ΕΡΘΟΥΝ ΑΠΟ ΜΟΝΑ ΤΟΥΣ.ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΤΟ ΠΙΣΤΕΨΕΙΣ!!!H KOUBARA!